
A cégek időnként szeretnek az ügyfeleiknek kedveskedni valamilyen apró tárggyal. Ez azért nagyon előnyös, mert jó képet lehet a vállalattal kapcsolatban kialakítani az emberekben. A reklámajándék által, az ügyfelek sokkal jobb szívvel gondolnak majd a cégre, mint korábban és később sokkal nagyobb eséllyel lesz belőlük visszatérő vendég.
Azonban a törzsvásárlók generálásához nagymennyiségben kell megrendelni a reklámajándékot, amire a megfelelő módon érdemes rátenni a lógót. Az emblémázásnak többféle típusa is létezik, amelyek közül az ügyfelek is választhatnak, de mindenképpen ki kell kérni a szakemberek véleményét is, még a gyártás megkezdése előtt.
A felmérések szerint, jobban kedvelik, ha egy reklámajándék kevésbé nagyméretű logóval van ellátva, mert így nem lesz annyira hangsúlyos a reklámozási szándék. A nagymennyiségben megrendelt tárgyakat érdemes időről időre egy másikra cserélni,
mert így biztosítható a változatosság. Persze ekkor felmerül az a kérdés, hogy milyen reklámajándékok közül lehet választani. A listát a forgalmazó cég honlapján lehet megtekinteni.